ژیوارنامه

رویدادهای جالب اروپا در سال 2020

[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

آمارهای مربوط به اروپا در سال 2020

اروپا، از بسیاری جهات، نیروگاه فرهنگی دنیای غرب است. این قاره با زبانها، مردم و تاریخ طولانی و غنی فراوان، مکانی بسیار جذاب برای گردشگران اقصی نقاط جهان است. مکانهایی مانند پاریس، ایتالیا، پراگ و وین مدتهاست که مراکز هنر، موسیقی، تئاتر و رقص بوده اند.

جای تعجب نیست که جشنواره های اروپا بزرگترین جشنواره های جهان هستند! همه چیز از هنرهای محلی گرفته تا موسیقی متال و هنرهای مدرن تا زیبایی های طبیعی کانون جشن ها در جشنواره های مختلف موسیقی اروپا است.

غذاهای متنوع، موسیقی، طبیعت یا چیزهای کاملاً متفاوتی که خواسته شما باشد، اروپا پاسخی برای همه خواسته های خاص شما دارد. در ادامه برخی از رویدادهای جالب اروپا  در سال 2020را باهم مرور خواهیم کرد.

رویداهای برتر اروپا در سال 2020

ایده بسیار خوبی است که رویدادها وجشنواره های  معروف را در برنامه سفر خود به اروپا قرار دهید. در این مقاله لیستی از جشنواره های اروپا 2020  آمده شده است که به معنای واقعی کلمه بهترین نوع رویدادهایی  است که در سراسر قاره با آن روبرو هستید.

شما باید حداقل یک بار در زندگی خود در این رویدادها و جشنواره های های اروپایی شرکت کنید.[/vc_column_text][vc_separator][vc_single_image image=”23368″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][vc_message message_box_color=”alert-danger” icon_fontawesome=”fas fa-archway”]

خرید و رزرو تور اروپا

[/vc_message][vc_column_text text_larger=”no”]

کارناوال ونیز – 16 فوریه-5 مارس 2020

اگر به دنبال جشنواره هایی با ماسک های جالب و فوق العاده هستید، کارناوال ونیز یکی از بهترین جشنواره های اروپا است که می توانید در آن شرکت کنید.

اگرچه این جشنواره ریشه هایی با قدمت هزاره دارد، اما نسخه مدرن آن تنها در سال 1979 به عنوان تلاشی برای احیای فرهنگ این شهر بزرگ آغاز شد. امروزه، تقریباً 3 میلیون نفر در مهمترین جشنواره های 20 روزه اروپا در ماه مارس در مهمانی ها و رویدادهای بی پایان در سراسر شهر شرکت می کنند.

روز سنت پاتریک – 17 مارس 2020

روز سنت پاتریک مقدس حامی ملت کاتولیک ایرلند، ریشه های قدیمی دارد. این جشن هر ساله در 17 مارس برگذار می شود زیرا این نشانگر ورود مسیحیت به ایرلند است و یکی از بهترین جشنواره های بهاری در اروپا محسوب می شود.

با گذشت زمان، به یک جشن فرهنگ ایرلندی تبدیل شده است. رنگ ها در این فستیوال به وضوح با رنگ سبز مشخص شده است و شامل رژه ها و سایر شادی ها است، به ویژه در دوبلین که داوطلبان ایرلندی راهپیمایی می کنند.[/vc_column_text][vc_separator][vc_single_image image=”23369″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no” title=”روز سنت پاتریک”][vc_column_text text_larger=”no”]

Maslenitsa  مارس 2020

Maslenitsa یکی از معروف ترین رویدادهای فرهنگی در اروپا است و شامل کارناوال های مذهبی از سنت های اسلاوی در اروپای شرقی است.

این جشن هشت هفته قبل از عید پاک شرقی برگزار می شود و یکی از قدیمی ترین جشنواره های ماه مارس در اروپا است. در طول هفته جشنواره، گوشت، پنیر و سایر لبنیات برای مسیحیان ارتدوکس مجاز است.

کارناوا – 3-5 مارس 2020

این جشن در مناطق جنوبی هلند برگزار می شود، یکی از بزرگترین جشنواره ها در اروپا است که با موضوع تغییر نقش ها مشخص می شود. از شنبه تا سه شنبه در بیشتر خانه ها یک جشن بزرگ است و بونته آوندن ، جلسات ، توپ ها و رژه ها در همه جای شهرها برگزار می شود.

Motley Storm یا D’n Optocht با موکب های پر از شناورهای رنگارنگ ، مشهورترین چهره یکی از بزرگترین جشنواره های اروپا در ماه مارس است.

همچنین در مراسم مختلف جشنواره ها رقص و موسیقی سنتی زیادی برگزار می شود که کارناوال یکی از برجسته ترین جشنواره های رقص در اروپا است.[/vc_column_text][vc_separator][vc_single_image image=”23370″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no” title=”Maslenitsa “][vc_column_text text_larger=”no”]

جشنواره فیلم کن – 14-25 مه 2020

کن یک دهکده کوچک در فرانسه و محل برگزاری یکی از بزرگترین جشنواره ها در اینجا است. کن، جشنواره برتر فیلم جهان است و شاهد نمایش تقریباً تمام ژانرهای درخشان ترین فیلم های سال برای مخاطبان انتخابی است.

این جشنواره که در کاخی زیبا و کنگره برگزار می شود، توجه جهان فیلم را از جشنواره فیلم ونیز که یک رشته فاشیستی ایجاد کرده بود تحت تأثیر قرار داد. این جشنواره همچنین هر ساله بهترین فیلم را با Palm d’Or معروف، که اغلب به عنوان رویدادی معتبرتر از اسکار شناخته می شود، تجلیل می کند.

جشنواره گلستونبری – 26-30 ژانویه 2020

از بین همه جشنواره های معروف موسیقی اروپا، جشنواره گلستونبری جایگاه ویژه ای دارد.   این جشنواره از دهه 1970 در سامرست انگلیس برگزار می شود، بخش عمده ای از فرهنگ انگلیس است.

از میان بزرگترین مجریان بازیهای پاپ در موسیقی معاصر دعوت به اجرا و تیتر می شوند. در این جشنواره 175،000 نفر حضور دارند و بزرگترین جشنواره Greenfield جهان است.

بیانسه، دیو گرول ، U2 ، Coldplay و تقریباً همه ستاره های دیگر پاپ در این جشنواره بازی کرده اند و این یکی از محبوب ترین جشنواره های موسیقی در اروپا 2020 است.[/vc_column_text][vc_separator][vc_single_image image=”23371″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no” title=”جشنواره فیلم کن”][vc_message message_box_color=”alert-danger” icon_fontawesome=”fas fa-atlas”]

ویزای شنگن

[/vc_message][vc_column_text text_larger=”no”]

سان فرمین – 6-14 ژانویه 2020

سان فرمین یکی از جشنواره های سنتی اروپا در ماه جولای است که جشنواره ای بزرگ در شهر پامپلونا، اسپانیا است.  در طول هفته، تقریباً یک میلیون نفر برای شرکت در جشن های مختلف از قبیل موکب سان فرمین، استرندو (هنگام جمع شدن مردم برای نواختن طبل، قابلمه، تابه) و اختتامیه مراسم غم انگیز پوبر به شهر می آیند.

 با این حال، این جشنواره به دلیل اجرای گاوها معروف است، که از 7 تا 14 ژوئیه در ساعت 8 صبح برگزار می شود. این رویداد به طور مستقیم از تلویزیون پخش می شود و کل اسپانیا در هفته برای ماتادورها ثابت می کند.

اکتبرفست – سپتامبر 2020

یکی از بهترین جشنواره های آبجو در اروپا، اکتبرفست آلمان مهمترین دوره جشن بایرن و یکی از برترین جشنواره های اروپا در ماه سپتامبر است. این جشنواره که عمدتا در مونیخ آلمان برگزار می شود، یک جشن عامیانه از فرهنگ باواریا است که برای اولین بار در سال 1810 تاسیس شد.

این شهر در بیشتر قسمت های جشنواره به بن بست می رسد و غرفه های غذا و آبجو در همه جا برپا می شوند.  رژه ها با لباس های سنتی که توسط رستوران داران و تفنگداران برگزار می شود، یکی از مهمترین جشنواره های آینده قاره اروپا است.[/vc_column_text][vc_separator][vc_single_image image=”23372″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no” title=”سان فرمین”][vc_column_text text_larger=”no”]

Rock Im Park  ژوئن 2020

Rock Im Park که قرار است یکی از محبوب ترین جشنواره های راک اروپا در سال 2020 بود، در نورنبرگ برگزار شده و از سال 1985 تاکنون عنوان معروف ترین راک های بین المللی را به خود اختصاص داده است.

این جشنواره شاهد افسانه هایی از راک مانند دیوید بووی، ادی ون هالن، Guns n Roses ، Metallica ، Rage Against the Machine و Foo Fighters بوده است.

La Tamborrada (جشنواره طبل) – 20 ژانویه 2020

La Tamborrada از جشنواره های معروف اسپانیا به حساب می آید و مطمئناً پر سر و صداترین جشنواره در این کشور است و حتی ممکن است به عنوان یکی از عجیب ترین جشنواره های موسیقی در اروپا باشد.

 اما، اگر عاشق صدای طبل هستید یا همیشه می خواهید یکی از آنها را امتحان کنید، این جشنواره بهترین جشنواره های اروپا در سال 2020 خواهد بود. رژه های عظیمی از مردان، زنان و کودکان در طول شب و روز  که به مدت 24 ساعت در خیابان ها بیرون می آیند و طبل می زنند.

در حالی که یک طرف این جشنواره موکب هایی را سازماندهی کرده است، طرف دیگر دارای طبل زدن رایگان برای همه است که می توانید به راحتی به آن بپیوندید و بخشی از سرگرمی شوید.

Up Helly Aa  ژانویه 2020

Up Helly Aa یکی از بهترین جشنواره های زمستانی در اروپا است. خیره کننده ترین جشنواره آتش در Lerwick ، جزیره اسکاتلند Shetland به منظور جشن گرفتن میراث Viking Shetland برگزار می شود و اعتقاد بر این است که یکی از جشنواره های فرهنگی اروپا است.

این جشنواره شامل یک موکب 1000 گیتسر، صحنه و لباس است و با سوزاندن موکب طولانی وایکینگ ها به پایان می رسد.[/vc_column_text][vc_separator][vc_single_image image=”23373″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no” title=”جشنواره طبل”][vc_message message_box_color=”alert-danger” icon_fontawesome=”fas fa-highlighter”]

معروف ترین نقاشان اروپا | هنر دگرگون شده در رنسانس

[/vc_message][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *