ژیوارنامه

راز کشف جنگل درختان کج در لهستان

[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

جنگل کج در لهستان

آیا میدانید که در این کره خاکی، جنگلی به نام جنگل کج وجود دارد؟ آیا اسم جنگل کج به گوشتان خورده است؟

برای اینکه در مورد جنگل کج، اطلاعاتی را بدست آورید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

جنگل کج

در گوشه ی کوچکی از غرب لهستان، نزدیک شهر گریفینو، یک جنگل عجیب و غریب و وحشتناکی وجود دارد. نام این جنگل، جنگل کج است. در این جنگل، درختانی خمیده شکل وجود دارد.

جالب است بدانید که محققان برای آنکه متوجه علت خمیدگی این درختان شوند، تحقیقاتی را انجام داده اند، اما هیچ کدام از آن ها متوجه علت خمیدگی درختان نشدند.

جنگل کج پوشیده از درختان کاج است .در جنگل کج، حدود 400 درخت کاج وجود دارد، که با خم شدن 90 درجه در پایه خود رشد می کنند. بیشتر درخت های جنگل کج به سمت شمال رشد می کنند.

طی بررسی هایی که در این جنگل صورت گرفته، متوجه می شویم، که درختان این جنگل در دهه 1930 کاشته شده اند. و هنگامی که هر خسارتی که منجر به انحنای تنه شود، متوجه می شویم که درختان حدود 7 الی 10 ساله هستند.[/vc_column_text][vc_separator color=”black”][vc_single_image image=”23468″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][vc_separator color=”black”][vc_message message_box_color=”pink” icon_fontawesome=”fas fa-archway”]

تور اروپا

[/vc_message][vc_separator color=”black”][vc_column_text text_larger=”no”]

چه سناریوهایی برای کشف راز و رمزهای این جنگل وجود دارد؟

برای جنگل کج، 3 سناریو در نظر گرفته شده است. اولین نظریه متعلق به بیگانگان است که به طور مداوم به عنوان توضیحی برای همه پدیده های مرموز ظاهر میشوند.

دومین نظریه ای که بسیار وحشتناک و عجیب و غریب است، این است که در این منطقه هیچ کس سکونت ندارد و ارواح شیطانی مسئول شکل وحشتناک درختان هستند.

همه ی ما میدانیم که قانون جاذبه زمین، اجسام را به طرف پایین می کشد نه به سمت پهلو، پس سومین نظریه ای که فاقد شواهد علمی است، این است که نیروی جاذبه در این منطقه بسیار زیاد است و همین باعث شده است که درختان چنین ترکیبی را داشته باشند. اما علم به هر سه فرضیه ای که مطرح کردیم، پاسخ ” نه ” میدهد. [/vc_column_text][vc_separator color=”black”][vc_single_image image=”23469″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][vc_separator color=”black”][vc_column_text text_larger=”no”]

مشهورترین سناریویی که برای این جنگل وجود دارد چیست؟

از مشهورترین سناریویی که برای این جنگل وجود دارد، می توان به کشاورزان محلی که سعی در ایجاد چوب منحنی طبیعی برای ساخت کشتی یا ساخت مبلمان داشتند، که عمدا رشد آن ها را دستکاری کرده اند، اشاره کرد.

شکل دادن به درختان، یک روش معمول است، که از طریق تکنیک های مختلف به دست می آید و نمونه هایی از آن در طول تاریخ و در سراسر جهان وجود دارد.

Meghalayaیکی از نمونه های بارز آن، پل های ریشه ای زنده، که در منطقه در شمال شرقی هند قرار دارد، می باشد.

خلق قطعات هنری با استفاده از درخت سازی

از درخت سازی میتوان برای خلق قطعات هنری نیز استفاده کرد. در کالیفرنیا، بازدید کنندگان سیرک درختی، که کار کشاورز سوئدی آمریکایی اکسل ارلاندسون(Axel Erlandson) را به نمایش می گذارد، می توانند نمونه های پیچیده و خلاقانه ای باشند.

به نظر می رسد که در جنگل کج، تنه های عجیب درختان در مقابل بادی خم می شوند، که تماشاگران نمی توانند آن را احساس کنند. اما آنچه واضح است این است که آنچه در پشت سر گذاشته شده است، برای بازدید کنندگان منظره ای زیبا و جذاب است.[/vc_column_text][vc_separator color=”black”][vc_single_image image=”23470″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][vc_separator color=”black”][vc_message message_box_color=”pink” icon_fontawesome=”fas fa-atlas”]

[/vc_message][vc_column_text text_larger=”no”]

چگونه می توانیم به این جنگل عجیب و غریب برویم؟

این جنگل با شهر پوزنان(Poznan)، یکی از شهرهای فوق العاده زیبای لهستان، با ماشین حدودا 2 ساعت فاصله دارد. از شهر کراکوف با ماشین حدود 8 ساعت در راه هستید.

در طول مسیر هیچ نشانه و اطلاعاتی درباره جنگل نخواهید یافت، اما مسیر رسیدن به این جنگل به هیچ وجه دشوار نیست. مسیر جنگل به خوبی مشخص شده است و مطمئنا گم نخواهید شد، زیرا جنگلی که در آن 400 درخت کاج وجود دارد، درست در پشت ساختمان های آپارتمانی است.

از جاده اصلی تا جنگل حدود 10 دقیقه پیاده روی باید انجام دهید. پس حتما از این جنگل عجیب و غریب و رازآلود دیدن کنید.[/vc_column_text][vc_separator color=”black”][vc_single_image image=”23471″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][vc_separator color=”black”][vc_message message_box_color=”pink” icon_fontawesome=”fas fa-globe-asia”]

[/vc_message][vc_message message_box_color=”pink” icon_fontawesome=”fas fa-globe-asia”]

[/vc_message][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *