ژیوارنامه

خطرناک ترین جاده‌های اروپا و راه‌های عجیب و غریب

[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به‌طور فعال به دنبال هیجان‌های شدید و خطرناک می‌گردید، مطمئناً از سفر به خطرناک ترین جاده های اروپا بسیار لذت می‌برید.

سفر به اطراف اروپا شما را به جاده‌های طولانی و پرپیچ‌وخمی می‌رساند که از نفس‌گیرترین منظره در منطقه برخوردار خواهند بود. تهیه کوله‌پشتی مناسب برای هر آنچه در طول سفر نیاز دارید ضروری است.

در این مقاله قصد داریم به معرفی لیستی از خطرناک ترین جاده های اروپا بپردازیم:

[/vc_column_text][vc_separator color=”black”][vc_single_image image=”25161″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][vc_column_text text_larger=”no”]

جاده اقیانوس اطلس

جاده اقیانوس اطلس قرار بود یک راه‌آهن باشد. این جاده یکی از دیدنی‌ترین جاده های اروپا محسوب می‌شود. بااین‌حال، همچنین به‌عنوان یکی از خطرناک ترین جاده های اروپا برای عبور و مرور نام‌گذاری شده است.

به‌طورمعمول، هنگام طوفان در نزدیکی این جاده، رانندگان از رفتن به آن خودداری می‌کنند؛ زیرا امواج در امتداد ساحل نروژ می‌توانند غول‌آسا باشند. این مسیر مملو از مناظر ساحلی، تاریخ و فرهنگ محلی است. تردد در این جاده، یک سفر به‌یادماندنی را برای شما رقم خواهد زد.

گذرگاه استلوویو، ایتالیا

در آلپ ایتالیا بسیاری از مسیرهای جایگزین ایمن وجود دارد که عبور از آن آسان‌تر است. اما برای یک فرد هیجان‌طلب گذرگاه استلوویو مسیری است که مطمئناً به شما کمک می‌کند تعریف خطرناک را درک کنید.

در این گذرگاه موانع کوتاه بتنی وجود دارد که می‌تواند شما را از یک افت غیرقابل‌تصور در آن‌طرف متوقف کند. این دومین جاده بلند آلپ است. این مسیر در سال 1820 توسط اتریشی‌ها ساخته‌شده است تا قسمت‌هایی از امپراتوری خود را به هم متصل کند.

هنگام رانندگی در این جاده در زمستان به دلیل وجود برف که باعث لغزندگی آن می‌شود، احتیاط زیادی لازم است.

[/vc_column_text][vc_separator color=”black”][vc_single_image image=”25162″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][vc_column_text text_larger=”no”]

گذرگاه فورکا، سوئیس

این گذرگاه در فیلم مشهور جیمز باند حضور دارد. نمای یخچال کریستالی گذرگاه فورکا مطمئناً نفس شما را در سینه حبس می‌کند. این مسیر در زمستان بسته است؛ چرا که رانندگی در این فصل به‌طور خطرناکی دشوار است. حتی در بهار یا تابستان، این مسیر فقط با یک اشتباه ساده می‌تواند شما را به دره بیندازد.

گربه و کمانچه، انگلستان

یکی از خطرناک‌ترین مسیرهای انگلستان با نام گربه و کمانچه در نظر گرفته‌شده است. اگرچه با رانندگی از این مسیر، مناظر زیبای انگلستان را خواهید دید اما خارج شدن از آن کشنده خواهد بود. پیچ‌های تند و فرورفتگی‌های شیب‌دار باعث می‌شود این جاده تعداد زیادی تصادفات داشته باشد.

[/vc_column_text][vc_separator color=”black”][vc_single_image image=”25163″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][vc_column_text text_larger=”no”]

جاده اموروزا، قبرس

در ابتدای این جاده یک تابلو می‌گوید: “وارد جاده خطرناک نشو” که باید به‌عنوان سرنخی در مورد خطرناک بودن این سفر از آن نام برد. نکات مثبت درد و رنج از طریق این جاده، مناظر خارق‌العاده دریا و سرزمین‌های اطراف است.

این جاده به حمام‌های آفرودیت، الهه عشق متصل می‌شود که ظاهراً از خلیج اطراف برای استحمام استفاده می‌کرد. با توجه به تعدد صحنه‌های زیبایی که می‌توان در این منطقه داشت، می‌توانید حتی یک روز سفر خود را به این مسیر اختصاص بدهید.

جمع‌بندی

خطرناک ترین جاده های اروپا یکی از زیباترین مناظر را دارند که عبور از آن‌ها و دیدن مناظر چشم‌گیر لذت بسیاری دارد. رانندگانی که هیجان‌طلب هستند نیز باید هر زمان که در اروپا هستند از طریق این مسیرها سفر کنند.

شما نه‌تنها داستان‌های جالب در مورد جاده یاد خواهید گرفت، بلکه داستان خود را نیز برای گفتن خواهید داشت.[/vc_column_text][vc_separator color=”black”][vc_single_image image=”25164″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *